Menu

Algemene voorwaarden

Onze digitale vacaturebank is openbaar en voor iedereen toegankelijk. De Vrijwilligerscentrale Venlo gaat uit van een correct gebruik van deze site door (potentiƫle) vrijwilligers en door organisaties die hun vacatures plaatsen. De Vrijwilligerscentrale Venlo stelt alles in het werk om zo secuur mogelijk te zijn in het aanbieden van vraag en aanbod, maar kan geen verantwoordelijkheid dragen voor de tot stand gebrachte samenwerking. Als hierover klachten zijn kun je die aan ons mailen via info@vrijwilligerscentralevenlo.nl.

Vrijwilligers

Wanneer je een profiel aanmaakt bij de Vrijwilligerscentrale Venlo worden je gegevens opgenomen in een digitaal bestand. Door akkoord te gaan met de algemene voorwaarden geef je toestemming aan de Vrijwilligerscentrale Venlo om je profiel in te kunnen zien. Alleen wanneer je hier toestemming voor hebt gegeven, maken wij het mogelijk dat de contactpersoon van een vrijwilligersorganisatie contact met jou kan opnemen. De inschrijving van een organisatie die via onze vacaturebank op zoek gaat naar vrijwilligers, wordt door ons gescreend voordat zij inzicht krijgen in de gegevens van vrijwilligers. 

Als je meer dan een jaar geen gebruik hebt gemaakt van je account, zal deze automatisch worden gedeactiveerd. Natuurlijk kun je na die tijd weer opnieuw een profiel aanmaken.

 

Organisaties

Non-profit organisaties en initiatieven kunnen een account maken op onze digitale vacaturebank.

Voorwaarden daarvoor zijn:
De organisatie heeft geen winstoogmerk
De organisatie is actief in de gemeente Venlo
De organisatie is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel of betreft een buurt – gemeenschaps- of groepsinitiatief

Wanneer u een organisatie zich inschrijft bij Vrijwilligerscentrale Venlo worden de gegevens opgenomen in een digitaal bestand. De inschrijving van een organisatie die via onze vacaturebank op zoek gaat naar vrijwilligers wordt door ons gescreend voordat zij inzicht krijgen in de gegevens van vrijwilligers die hier toestemming voor hebben gegeven. Er dient per organisatie een contactpersoon te worden aangewezen.

De organisaties worden geacht zelf hun gegevens actueel te houden. Vacatures moeten actueel zijn en blijven. Zes maanden na de plaatsing van een vacature krijgt u een email waarin u kunt aangeven dat de vacature verlengd dient te worden. Anders wordt de vacature automatisch gedeactiveerd. Wanneer er een jaar geen gebruik is gemaakt van een organisatie account, wordt deze automatisch gedeactiveerd. Uiteraard kunt u na die tijd het profiel weer activeren.